„Volkswagen“ atnaujino elektromobilį ID.3

Prieš 1 metus 69

Atšviežintas dizainas, geresnės kokybės medžiagos ir naujausios kartos pagalbinės sistemos: tai naujasis ID.3. Po pirmos kartos vien elektra varomo automobilio pristatymo praėjus pustrečių metų, dabar į rinką atrieda patobulinta „Volkswagen“ elektromobilio versija, rašoma gamintojo pranešime žiniasklaidai.

Be naujausios programinės įrangos, kompaktiškas elektromobilis pasižymi patobulinta išore ir atnaujintu interjero dizainu. Spalvų asortimentą papildė naujos spalvos, tokios kaip tamsaus olivino žalia, o naudojamos ne gyvūninės kilmės, tvarios medžiagos atspindi „Volkswagen“ vien elektra varomų ID. šeimos strategiją.

Kompaktinės klasės visiškai elektrinio modelio išorė pasižymi griežtesne išvaizda. Pirmiausia į akis krinta optimizuotos oro aušinimo angos ir dideli dažyti plotai priekinėje dalyje. Be to, modelis turi naują bamperį. Variklio dangtis vizualiai atrodo ilgesnis, nes atsisakyta juodos juostos priekinio stiklo apačioje, o šonuose esančios įdubos dar labiau optiškai pailgina jo priekį.

„Volkswagen“ tikina optimizavęs aerodinamiką pagerindamas oro aptakumą aplink priekinius ratus, panaudojant vadinamąją „oro užuolaidą“. Gale dviejų dalių galiniai žibintai dabar pirmą kartą šviečia ir ant bagažinės dangčio.

Elektromobilio viduje panaudotos ne gyvūninės kilmės medžiagos. Pavyzdžiui, durų apvadams ir sėdynių užvalkalams naudojama mikropluošto medžiaga „Artvelours Eco“. 71 proc. šio audinio sudaro reciklatas – antrinė žaliava, gaunama perdirbant bent kartą panaudoto plastiko atliekas. „Artvelours Eco“ pasižymi tokiomis pačiomis išvaizdos, pojūčio ir patvarumo savybėmis, kaip ir įprastos naujos medžiagos. Interjere taip pat nenaudojamos jokios gyvūninės kilmės medžiagos.

Naujojo ID.3 įkrovimo patirtį palengvina ir supaprastina tokios standartinės funkcijos kaip „Plug & Charge“ – kai transporto priemonė pati autentifikuojasi ir pradeda įkrovimo procesą, kuomet įkrovimo laidas prijungiamas prie įkrovimo stotelės. Taip pat ir išmanusis kelionių planuoklis „Electric Vehicle Route Planner“, kuris ilgesnėse kelionėse suplanuoja įkrovimo sustojimus taip, kad kelionės tikslas būtų pasiektas kaip galima greičiau – atsižvelgiama ne tik į akumuliatoriaus įkrovimo lygį, bet ir į eismo informaciją, spūsčių prognozes.

Įkrovimo sustojimai dinamiškai vertinami atsižvelgiant į įkrovimo stotelės pajėgumą, taigi vairuotojui gali būti pasiūlyti du trumpi įkrovimo sustojimai didelės galios stotelėse vietoje vieno ilgo sustojimo ten, kur baterija būtų įkraunama maža galia. Be to, sistema atpažįsta jau užimtas įkrovimo stoteles ir jų net nesiūlo. Naudojant nemokamą programėlę „We Connect ID.“ automobiliui galima nurodyti vietas, kurias norima aplankyti pakeliui.

Naujajame ID.3 įdiegta naujausia programinė įranga, pagerinanti sistemos darbą ir gebanti gauti atnaujinimus belaidžiu būdu. Kompaktiškas 13,4 cm (5,3 colio) įstrižainės vairuotojo ekranas valdomas ant daugiafunkcinio vairo. Priekinės panelės viduryje yra 30,5 cm (12 colių) įstrižainės jutiklinis ekranas, kuriame valdoma navigacijos sistema, telefono funkcijos, medija, pagalbinės sistemos ir automobilio nustatymai. Meniu struktūra patobulinta atsižvelgus į įvairius klientų pageidavimus. Be kita ko, išdėstymas tapo aiškesnis, o įkrovimo meniu dabar yra viršutiniame jutiklinio ekrano lygyje.

Pasirinktinai siūlomame papildytosios realybės projekciniame ekrane rodoma informacija apie greitį ir aktyvios ir dinamiškos navigacijos instrukcijos. Aiškiai atpažįstamos instrukcijos vairuotojui rodomos iš tinkamos perspektyvos, sudarant įspūdį, kad jos yra už 10 metrų priešais transporto priemonę.

Naujausios kartos pagalbinės sistemos. ID.3 nuo šiol prieinama ir papildomai pasirenkama „Travel Assist“ su spiečiaus duomenimis .Ši sistema pilnai išnaudoja dvi pasiteisinusias ir naujajame ID.3 tarpusavyje pilnai integruotas sistemas –prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą (ACC), veikiančią nuo 0 km/val. iki maksimalaus greičio, ir eismo juostos išlaikymo asistentą „Lane Assist“. Jei prieinami spiečiaus duomenys, juos pasitelkdama „Travel Assist“ sistema užmiesčio keliuose gali išlaikyti transporto priemonę toje pačioje eismo juostoje naudodama tik vieną kelio juostos ženklinimą.

Skaityti visą pranešimą