Vilniuje startavo nauja automobilių dalijimosi paslauga: artimiausiu metu numatyta plėtra

Prieš 1 metus 91

Bendrovė „Bolt“ Lietuvoje pristato automobilių dalijimosi paslaugą, kuri nuo vasario 27-osios jau veikia Vilniuje. Įmonės atstovai tikina, kad artimiausiu metu suplanuota „Bolt Drive“ plėtra ir kituose šalies miestuose. Išsinuomoti netoliese esantį automobilį galima su programėlės pagalba, kurią iki šiol klientai naudojo norėdami užsisakyti pavežėją ir išsinuomoti elektrinį paspirtuką.

Pirmadienį Vilniuje pristatyta paslauga startuoja su 500 naujų automobilių, bet ateityje jų skaičius turėtų augti. Šiuo metu siūlomi skirtingi „Audi“ ir „Peugeot“ modeliai, artimiausiu metu taip pat bus galima rinktis „Toyota“ ir „Hyundai“ automobilius.

Paslaugos kaina skaičiuojama pagal kelionės trukmę ir nuvažiuotą atstumą. Anot bendrovės atstovų, šiuo metu įkainiai prasideda nuo 19 centų už kilometrą ir 5 centų už minutę. Skaičiuojama, kad kelionė nuo Gedimino pr. ties V. Kudirkos aikšte iki Vilniaus oro uosto galėtų kainuoti maždaug nuo 2,27 euro.

Analogiškas paslaugas bendrovė jau teikia Estijoje ir Latvijoje. „Bolt Drive“ kūrėjų teigimu, tikimasi, kad esamų klientų bazė ir paslaugos kaina turėtų garantuoti solidžią rinkos dalį ir Lietuvoje.

Kaip teigė „Bolt“ automobilių dalijimosi paslaugų direktorius Lukas Yla, tikimasi, kad ši plėtra padės spręsti spūsčių problemą didmiesčiuose.

„Lietuvoje nuosavas automobilis 94 proc. paros laiko stovi nenaudojamas, o šiandien į Vilniaus gatves išvažiavę automobiliai – priešingai – bus naudojami nuolat. Žmogui nereikia pirkti automobilio, kad savaitgalį galėtų nuvažiuoti į sodybą, o kartą per metus – į pajūrį, bet panašūs argumentai ir lemia neproporcingai didelį jų kiekį Lietuvos miestuose“, – sakė jis.

Praėjusiais metais bendrovės atliktos apklausos duomenimis, lygiai trečdalis Lietuvos vairuotojų mano, kad išsiverstų mėnesį be savo automobilio mieste, priešingai mąsto 45 proc. Kad automobilis gyvenant mieste neatsiperka įsitikinę 30,6 proc. vairuotojų, tačiau didžiausia dalis apklaustųjų (38 proc.) apie tai nėra net susimąstę.

Skaityti visą pranešimą