Traukinys į Lenkiją sulaukė didelio susidomėjimo, bet keleiviai negaili ir kritikos: „Į priekį važiuokite, o atgal grįžkite, kaip išmanote“

Prieš 1 metus 67

Jau mėnesį lietuviai traukiniu iš Vilniaus gali pasiekti Lenkijos sostinę Varšuvą ir Krokuvos miestą. Keliones organizuojanti „Lietuvos geležinkelių“ bendrovė „LTG Link“ neslepia, kad šis reisas sulaukė didelio tautiečių susidomėjimo – iš viso juo jau keliavo daugiau nei 2 tūkst. keleivių. O jų atsiliepimai įvairūs – lietuviai negaili ir gerų žodžių, ir karčios kritikos.

Teko sėdėti susiglaudus

Į Krokuvą traukiniu prieš Naujuosius metus keliavęs Andrius LRT.lt tikino, jog gerą įspūdį jam paliko punktualumas ir ilgesni sustojimai pailsėti kai kuriose stotelėse. Vis dėlto vilnietis turėjo ir nemažai kritikos maršrutui.

„Nuvylė tai, jog beveik nebuvo gėrimų ir užkandžių, į priekį važiuodami jų apskritai neturėjome galimybės užsisakyti. Sėdynės ne itin patogios, važiuoti 12 valandų tikrai vargina, negana to, kilo nemažas chaosas aiškinantis vietų numeraciją. Lenkiškame traukinyje dar buvo suprantamai surašyta, bet ne iš eilės, o lietuviškame daugeliui keleivių susigaudyti, kur jie turi sėdėti, buvo iššūkis“, – portalui pasakojo keleivis.

Pašnekovo teigimu, traukinys, važiuojantis iki Mockavos, nepasižymi ir pakankama erdve daiktams susidėti. Šiuo atveju keleiviams teko talpinti savo bagažą po kojomis ir sėdėti susispaudus, nes vietos lagaminams nebuvo daug, o viršutinės lentynos – per siauros.

Pritrūko informacijos

Taip pat sutikti Naujųjų į Lenkiją važiavusi Gytė pagyrė tai, kad kiekviena sėdynių pora turi po elektros lizdą, kabliukus striukėms ar kuprinėms. Ji pastebėjo, kad lenkų traukinys patogesnis ir talpesnis nei lietuvių, jame aiškesnė vietų numeracija ir niekam netrūko vietos savo bagažui susidėti.

„Patiko, jog lietuviškuose bilietuose buvo aiškiai parodytas maršrutas, sustojimo stotelėse laikai. Labai lengvas ir aiškus persėdimas, jis nesukėlė problemų ar sumaišties“, – įvardijo keleivė.

Traukinio keleivis Modestas LRT.lt teigė susidūręs su nesklandumais pirkdamas bilietus važiuoti į Lenkiją ir grįžti į Lietuvą.

Anot jo, problemos prasidėjo jau tada, kai bilietą į Krokuvą jis „LTG Link“ interneto svetainėje pabandė įsigyti likus kiek daugiau nei mėnesiui iki kelionės. Deja, to padaryti negalėjo, mat bilietą galima nusipirkti ne anksčiau kaip prieš mėnesį. Negana to, vaikino teigimu, atgalinio bilieto į Lietuvą „LTG Link“ svetainėje nusipirkti taip pat nėra galimybės.

„Tiesiog nebuvo galimybės bilieto nusipirkti LTG puslapyje, tai reikėjo daryti iš lenkų. O jų svetainėje, atrodytų, nesivarginta išsamiai angliškai visko paaiškinti, nebuvo ir informacijos apie grįžimą atgal. Taip išeina, kad į priekį važiuokite, o atgal grįžkite, kaip išmanote“, – aiškino Modestas.

Susidomėjimas didžiulis

„Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos partnerė Kotryna Dzikaraitė portalui sakė, kad keleivių susidomėjimas nauju tarptautiniu maršrutu Vilnius–Kaunas–Varšuva–Krokuva jau viršijo lūkesčius – nuo gruodžio 11 d., kai startavo jungtinio tarptautinio traukinio į Varšuvą ir Krokuvą reisai, iki sausio 1 d. juo keliavo 2 040 žmonių.

„Savaitgaliais ir švenčių dienomis buvo išpirkti beveik visi „LTG Link“ kanaluose parduodami bilietai. Šiuo metu į sausį ir vasarį suplanuotus kasdienius reisus per „LTG Link“ kanalus jau parduota per 1 400 bilietų“, – kalbėjo K. Dzikaraitė.

Ji patikino, kad klientų atsiliepimai apie maršrutą taip pat pozityvūs, daugelis teigia, jog kelionė traukiniu yra patogi ir neprailgsta.

„Dažniausiai keleiviai domisi galimybe kelionės metu įsigyti maisto ir gėrimų. Dabar ji yra užtikrinama „LTG Link“ traukiniuose Lietuvos teritorijoje. Klientų patogumui Lietuvos teritorija vykstančiame traukinyje buvo įrengtos papildomos lentynos didesnių matmenų bagažui, taip pat praplėstas maisto asortimentas“, – tvirtino „Lietuvos geležinkelių“ atstovė.

Pagelbėja palydovai

Atsižvelgdama į keleivių išsakytą kritiką K. Dzikaraitė akcentavo, kad Lietuvos teritorija vykstančiame maršruto Vilnius–Kaunas–Varšuva–Krokuva traukinyje keleivių sėdėjimo vietos yra sunumeruotos taip pat kaip ir Lenkijos vežėjo traukinyje.

„Tokiu būdu siekiama, kad per visą kelionę būtų išlaikyta nuosekli vietų numeracija ir keleiviai perlipę į kito vežėjo traukinį sklandžiai rastų savo sėdėjimo vietą. Kilus klausimų dėl vietų numeracijos ar traukiniuose teikiamų paslaugų visuomet kviečiame kreiptis į „LTG Link“ kelionių palydovus“, – pažymėjo ji.

„Lietuvos geležinkelių“ atstovė kartu atkreipė dėmesį, kad, atsižvelgiant į itin didelį klientų susidomėjimą nauju maršrutu, nuo pat pirmojo reiso bendrovė komunikavo apie skirtingus būdus įsigyti traukinio bilietą.

Jį įsigyti galima per „LTG Link“ kanalus (internetu, mobiliąja programėle ar kasose), o nespėjus įsigyti – per partnerių „PKP Intercity“ tinklapį www.intercity.pl pasirenkant tarptautinį maršrutą arba įsigyti du atskirus bilietus – vieną maršruto atkarpai iki Mockavos Lietuvoje (per „LTG Link“ kanalus), kitą – per Lenkijos vežėjo tinklapį www.intercity.pl atkarpai nuo Mockavos iki pasirinktos stoties Lenkijoje.

„Remiantis šiuo metu galiojančia traukinio bilietų pardavimo tvarka bilietų prekyba į konkrečius reisus pradedama likus 30 dienų iki reiso. Tokia praktika taikoma atsižvelgiant į keleivių įpročius ir siekiant užtikrinti, kad įsigijus bilietą kelionė galės būti organizuojama sklandžiai ir dėl infrastruktūros darbų neteks keisti traukinio tvarkaraščio“, – LRT.lt aiškino K. Dzikaraitė.

Vyksta kasdien

LRT.lt primena, kad „Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ nuo gruodžio 11 d. pasiūlė traukiniais keliauti į Varšuvą ir Krokuvą.

Traukiniai tarp Lietuvos ir Lenkijos kursuoja maršrutu Vilnius–Kaunas–Varšuva–Krokuva. „LTG Link“ traukinys iš Vilniaus vyksta per Kauną į Mockavą, ten keleiviai kviečiami persėsti į Lenkijos bendrovės „PKP Intercity“ traukinį ir tęsti kelionę į pasirinktą Lenkijos miestą.

Iš Vilniaus traukinys išvyksta kiekvieną dieną 12 val. 10 min., iš Kauno – 13 val. 20 min. Į Varšuvos centrinę stotį traukinys vietos laiku atvyksta 20 val. 13 min., į Krokuvos – 23 val. 39 min. Iš Krokuvos į Vilnių traukinys kiekvieną dieną išvyksta 4 val. 01 min., iš Varšuvos – 7 val. 35 min. Šis traukinys Kauną pasiekia 16 val. 25 min, o Vilnių – 17 val. 34 min. Lietuvos laiku.

Kelionė nuo Vilniaus iki Varšuvos su persėdimu trunka apie 9 val. Keliaujantiems į Varšuvą standartinio bilieto kaina siekia 25, o vykstantiems į Krokuvą – 30 eurų. Kartu keliaujantiems vaikams iki 12 metų taikomos nuolaidos. Kasdieniai traukiniai į Varšuvą važiuoja ir per Balstogę, taip pagerindami vasarą atnaujintą susisiekimą su šiuo Lenkijos miestu.

Žmonėms, keliaujantiems tarptautiniu maršrutu, primenama, kad su savimi reikia turėti asmens tapatybės dokumentus.

Skaityti visą pranešimą