Švedijos drabužių prekybos milžinė „H&M“ pernai gavo 68 proc. mažiau pelno

Prieš 1 metus 53

Švedijos mažmeninės prekybos milžinė „Hennes and Mauritz“ („H&M“) paskelbė, kad 2022 m. gavo gerokai mažiau pelno, nei 2021-aisiais.

Pasak bendrovės, tai daugiausiai lėmė sprendimas pasitraukti iš Rusijos rinkos, kurią „H&M“ įvardijo kaip „svarbią ir pelningą rinką“.

Remiantis pranešimu, praėjusiais metais pelnas sumenko 68 proc., iki 3,6 mlrd. Švedijos kronų (321 mln. eurų). Tuo metu rugsėjo–lapkričio mėnesiais bendrovė netgi užfiksavo 864 mln. kronų nuostolius.

Kaip pažymima, „H&M“ veiklai dar pakenkė pernai fiksuotas stiprus dolerio kursas, išaugusios transportavimo ir žaliavų kainos bei pabrangusi energija. Negana to, 2022-ųjų pabaigoje bendrovė taip pat inicijavo išlaidų mažinimo programą, pagal kurią atleido 1,5 tūkst. darbuotojų.

Tačiau „H&M“ tikina, kad 2023-ieji jau turėtų būti geresni metai – įmonės teigimu, pastaruoju metu fiksuojami augantys pardavimai. „H&M“ generalinė direktorė Helena Helmersson pabrėžė, kad išorinė aplinka išlieka „sudėtinga“, tačiau bendrovė esą juda „teisinga kryptimi“.

Skaityti visą pranešimą