Sostinės gyventojas piktinasi dėl prasto matomumo išvažiuojant iš kiemo: „Labai keista, kad nelaimė įvyko tik dabar, o ne gerokai anksčiau“

Prieš 1 metus 174

„Žmogus ar augalas?“ – tokiu retoriniu klausimus savo laišką LRT GIRDI pradėjo vilnietis Saulius (pavardė redakcijai žinoma). Jis atkreipė dėmesį, kad viename iš Naugarduko gatvėje esančių išvažiavimų į pagrindinį kelią, kurį kerta dviračių takas, yra apribotas matomumas vairuotojams.

Viename šone – atliekų konteineriai, kitame – krūmai. Vyro teigimu, minėtoje vietoje jau įvyko ir eismo nelaimė, tad kyla klausimas, kiek dar dels Vilniaus miesto savivaldybė, kad ši problema būtų išspręsta.

Tenka važiuoti aklai

Probleminė vieta, Sauliaus teigimu, yra ties Naugarduko gatvės 41-uoju namu. Pasak vyriškio, įvažiavimas į minėto pastato teritoriją uždengtas augalai ir atliekų konteineriais, kurie kelia pavojų eismo dalyvių saugumui.

„Čia Šimašiaus garsusis projektas Naugarduko gatvėje. Įvažiavimas kertasi su dviračiu taku. Techniškai neįmanoma išvengti paspirtuko ar dviračio susidūrimo su automobiliu, nes taką automobiliui tenka kirsti visiškai aklai“, – dėstė vyriškis.

Anot Sauliaus, prieš keletą savaičių šioje vietoje įvyko ir eismo nelaimė, kurią galimai nulėmė būtent apribotas matomumas vairuotojams. „Labai keista, kad tai įvyko tik dabar, o ne gerokai anksčiau“, – samprotavo į portalą kreipęsis sostinės gyventojas.

Derinama ir su specialistais

Vilniaus miesto savivaldybės pasiteiravus, kokiais kriterijais remiantis yra prie gatvių įrenginėjami atliekų konteineriai, Energetikos skyriaus Atliekų tvarkymo poskyrio vedėja Eglė Bernotavičienė LRT.lt aiškino, kad konteinerių aikštelės įrengiamos vadovaujantis teisės aktų reikalavimais bei tariantis su atsakingomis institucijomis.

„Taip pat ir Eismo organizavimo skyriumi, suderintais supaprastintais statybų projektais, kuriuose įvertinamas konteinerių aikštelės pasiekiamumas bei aptarnavimo galimybės, minimalūs atstumai iki pastatų, sankryžų, įvažų. Žiūrima, ar nėra požeminių komunikacijų ir kitų kliūčių konteinerių aikštelei įrengti“, – aiškino ji.

Tuo metu konteinerių aikštelių želdinimo principai, anot E. Bernotavičienės, įtvirtinti Vilniaus gatvių standarte, želdinamos vietos parenkamos įvertinus poreikį individualiai.

„Į konteinerių aikštelių įrengimo procesą yra įtraukiami ir miesto gyventojai. Konteinerių aikštelės projektavimo metu vykdomas aikštelės viešinimas, tuomet gyventojai turi galimybę išsakyti savo nuomonę dėl aikštelės vietos, gali gauti atsakymus į rūpimus klausimus“, – tikino savivaldybės atstovė.

Gali kreiptis į seniūniją

Vilniaus miesto savivaldybės administracija portalui pažymėjo, kad siekiant užtikrinti didesnį eismo dalyvių saugumą, Naugarduko gatvėje greitis buvo sumažintas iki 30 km/val.

Visgi savivaldybės atstovai neslėpė, kad tam tikrose kelio atkarpose pavojų kelia bei matomumą apsunkina ir augalai, į kuriuos dėmesį atkreipė LRT GIRDI parašęs gyventojas. Tiesa, valdininkai LRT.lt patikino, kad augalai bus apgenėti, o dėl kylančių problemų informaciją gali perduoti ir patys gyventojai.

„Šiemet dėl didelio kritulių kiekio ir pakankamos drėgmės pasodinti augalai labai suvešėjo. Situaciją žinome ir specialistai želdinius šiek tiek pagenės.

Apie pastebėtas tvarkytinas vietas mieste gyventojai visuomet kviečiami pranešti savo seniūnijai, mobiliojoje programėlėje „Tvarkau miestą“ ar trumpuoju telefonu 1664“, – sakė savivaldybės administracija.

Skaityti visą pranešimą