Savivaldybė: demontuojant griuvusį Meškinio tiltą eismas automagistrale gali būti visiškai uždarytas

Prieš 1 metus 78

Griuvusios rekonstruojamo automagistralės tilto per Nerį likvidavimo darbai gali užtrukti. Iš karto po griūties darbo inspekcija nustačiusi saugos pažeidimų likvidavimo darbus buvo sustabdžiusi. Bendrovė Kauno tiltai tikina paruošę ardymo darbų techninį projektą. Jie bus pradėti sulaukus įvykio aplinkybes tiriančios komisijos išvadų. Komisija dar tik planuoja apžiūrėti tiltą. 

Prie griuvusio tilto pašalinių stebėtojų nebematyti. Nors automagistrale važiuojantys vis dar lėtina greitį norėdami apžiūrėti virš kelio iškilusią 400 tonų konstrukciją. Pasibaigus moksleivių atostogoms, gerokai didesnės spūstys, uždarius po tiltu einančią Panerių gatvę, pirmadienį fiksuotos aplinkiniuose keliuose.

Po tiltu einančios Panerių gatvės dalies nematyti. Jos vietoje – grunto klanas. Pilamas apsauginis pylimas. Teigiama, kad vien per savaitgalį čia supilta apie 9 tūkst. kubinių metrų grunto. Imantis apsaugos priemonių siekiama sutvirtinti lūžusią atramą. Nuvirtusios perdangos stabilumas stebimas specialios lazerinės sistemos davikliais.

Iš karto po griūties įvykio vietoje apsilankius Valstybinės darbo inspekcijos (VDI) specialistams, darbai buvo sustabdyti. Nustatyta saugos pažeidimų.

„Buvo suplanuoti saugūs darbo metodai, darbuotojai dirbo pavojingomis sąlygomis, pavojingose zonose, nebuvo numatyti tolimesni konkretūs aiškūs veiksmai“, – vardija VDI Kauno skyriaus vedėjas Adas Baliukevičius.

Pašalinus saugos pažeidimus nepavojingose zonose, konstrukcijų sutvirtinimo darbus leista atlikti.

„Kauno tiltai“ tikina jau paruošę ir griuvusios perdangos ardymo darbų techninį projektą. Jie bus pradėti sulaukus įvykio aplinkybes tiriančios komisijos išvadų. Komisija įvykio vietą ketina apžiūrėti trečiadienį. Išvadas planuoja pateikti per 10 darbo dienų.

„Mūsų nuomone, pats saugiausias ir optimaliausias būdas, kaip išardyti tą konstrukciją, <...> yra ilgastrėliais mechanizmais iškilusią dalį karpyti iš viršaus“, – pasakoja įmonės generalinis direktorius Aldas Rusevičius.

Tikėtina, kad šalinant padarinius, reikės uždaryti po vieną arčiau griuvusios konstrukcijos esančią eismo juostą ant kiekvieno automagistralės tilto. Tikslesnės eismo schemos paaiškės po bandomųjų darbų, juos atliekant eismas automagistrale sustotų.

„Visi ardymo darbai turėtų būti vykdomi nakties metu, todėl tikėtina, kad <...> eismas būtų nukreipiamas per miestą“, – teigia Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.

Viduriniojo tilto per Nerį perdangos dalis atsiskyrė nuo atramos ir persivėrė praėjusią savaitę atliekant tilto demontavimo darbus. Tiltas buvo ardomas nusprendus jo vietoje statyti naują.

Skaityti visą pranešimą