Rimti užmojai? „Apple“ pasitelkė vieną iš geriausių „Lamborghini“ vadovų autonominiam elektromobiliui kurti

Prieš 1 metus 91

„Apple“ pasitelkė vieną iš geriausių „Lamborghini“ automobilių kūrimo vadovų – tai rodo, kad ji intensyvina autonominio elektromobilio kūrimo darbus, teigia apie tai žinantys žmonės, kuriuos cituoja „Bloomberg“.

Bendrovė pasamdė Luigi Taraborrelli, 20 metų italų prekės ženklui dirbusį veteraną, kad jis padėtų vadovauti „Apple“ būsimos transporto priemonės projektavimui, sakė žmonės, kurie prašė neskelbti savo pavardės, nes šis klausimas nėra viešas. „Apple“ atstovė spaudai atsisakė komentuoti šį įdarbinimą.

Pastaruoju metu L. Taraborrelli buvo „Lamborghini“ važiuoklės ir transporto priemonių dinamikos vadovas. Tad šis kompanijos žingsnis – dar vienas ženklas, kad „Apple“ po kelerius metus trukusių nesėkmių ir sukrėtimų yra pasiryžusi toliau tęsti autonominio automobilio kūrimą.

Turėdamas patirties, L. Taraborrelli tapo vienu iš vyriausių „Apple“ elektromobilių komandos vadovų ir turėtų įnešti šiek tiek egzotiškų automobilių šarmo į technologijų milžinės kūrinį.

L. Taraborrelli dirbo su tokiais „Lamborghini“ modeliais kaip „Urus“, „Huracan“ ir „Aventador“, be to, prisidėjo prie labiau ribotų modelių kūrimo, tokių kaip „Huracan Sterrato“ visureigis ir koncepcinis automobilis „Asterion“.

Šių metų pradžioje „Apple“ vadovauti savo transporto priemonių saugumo veiklai paskyrė 31 metų „Ford“ veteraną. Pernai technologijų bendrovė pasamdė Ulrichą Kranzą, buvusį sunkumų patiriančio elektromobilių gamintojo „Canoo“ vadovą ir buvusį BMW elektromobilių verslo vadovą.

Prieš tai „Apple“ pasitelkė buvusį „Tesla Autopilot“ vadovą Stuartą Bowersą dirbti su savavaldžio vairavimo technologijomis.

„Apple“ projekte dalyvauja šimtai buvusių inžinierių iš „Tesla“ ir kitų automobilių bendrovių, įskaitant „Rivian“, „Alphabet“, „Waymo“, „Volvo“ ir „Mercedes-Benz“. Jame taip pat dirba buvę „Tesla“, „McLaren“, „Porsche“ ir „Aston Martin“ vyresnieji konstruktoriai.

Bendrovė siekia apie 2025 m. pristatyti automobilį, kurio dizainas leistų keleiviams važiuoti vienas priešais kitą limuziną primenančiame salone, pranešė „Bloomberg“.

Įvairūs šaltiniai skelbia, jog „Apple“ turi didelių ambicijų sukurti automobilį be vairo ir pedalų, pasikliaudama visiškai autonomine technologija, nors daugelis komandos narių ir pramonės stebėtojų abejoja, ar toks žingsnis įmanomas pagal dabartinį grafiką.

Net ir neseniai pasamdžius naujų darbuotojų, komanda neteko svarbiausių talentų, įskaitant buvusį projekto vadovą Dougą Fieldą bei dirbtinio intelekto specialistą Ianą Goodfellow.

D. Fieldas prie „Apple“ prisijungė 2018 m. po to, kai vadovavo transporto priemonių programoms bendrovėje „Tesla“. Jis paliko „iPhone“ gamintoją ir prisijungė prie „Ford“ maždaug po trejų metų – tai palyginti trumpas laikotarpis „Apple“ vadovui, atsakingam už svarbią iniciatyvą.

Šiuo metu automobilio projektui vadovauja Kevinas Lynchas, kuris taip pat prižiūri bendrovės „Apple Watch“ ir sveikatos programinės įrangos komandas, bei Johnas Giannandrea, bendrovės mašininio mokymosi vadovas.

„Apple“ prie elektromobilio dirba mažiausiai nuo 2014 m., tačiau šį projektą lydėjo sumaištis, įskaitant vadovų kaitą, strategijos pokyčius ir atleidimus iš darbo.

„Apple“ ir „Lamborghini“ turi bendrą istoriją. 2020 m. automobilių gamintojas išleido „Apple“ paremtą papildytosios realybės funkciją, padedančią žmonėms apžiūrėti „Huracan EVO RWD Spyder“. Tuo metu „Apple“ rinkodaros vadovas sakė, kad bendrovei „Lamborghini“ „labai rūpi“.

Skaityti visą pranešimą