Prabangos prekių gamintojai pelnosi iš gyvūnus mylinčių britų: 1100 JAV dolerių už šuns dubenėlį – ne riba

Prieš 1 metus 69

Kaip prabangūs prekių ženklai pelnosi iš turtingų naminių gyvūnėlių šeimininkų: nuo 1100 dolerių kainuojančio „Hermès“ šunų dubenėlio ir „Prada“ paltuko iki „Versace“ naminių gyvūnėlių kolekcijos – turtingi gyvūnų mylėtojai lepina savo kailiniuotuosius „kūdikėlius“, rašo portalas scmp.com.

Ataskaitos rodo, kad po COVID-19 JAV ir Jungtinėje Karalystėje padaugėjo naminių gyvūnėlių savininkų ir kad jie, ypač bevaikiai „milenialsų“ kartos atstovai, yra pasirengę išlaidauti, kad įtiktų savo keturkojams numylėtiniams.

Dizainerė Anya Hindmarch Londono Belgravijos rajone atidarė prabangią parduotuvę naminiams gyvūnams „A. Houndmarch“, o sužeista Lady Gagos šunų vedžiotoja naudojo „Wild One“ aksesuarus.

Praėjusį pavasarį aksesuarų dizainerė Anya Hindmarch atidarė butiką prabangiame Londono Belgravijos rajone. „A. Houndmarch“ pavadintoje parduotuvėje galima užsisakyti jautienos paštetą, antienos dešreles ar sausainių.

Tačiau tai nėra kavinė – tai laikinai duris atvėrusi prekybos erdvė, orientuota į visiškai naują klientų grupę – šunis.

Iš dalies dėl pandemijos naminiai gyvūnai pastaruoju metu tapo pagrindine rinka. 2021 m. Amerikos naminių gyvūnėlių produktų asociacijos ataskaitoje teigiama, kad 2020 m. JAV namuose laikomų mažų naminių gyvūnų, žuvų ir roplių skaičius išaugo 30 proc., o mažmeninė prekyba skanėstais, naminių gyvūnėlių reikmenimis ir veterinarijos paslaugų poreikis kasmet išauga po maždaug 6,7 procento. Be to, 30 proc. naminių gyvūnėlių šeimininkų teigė 2020 metais savo augintiniams ir jų reikmenims išleidę daugiau nei 2019 metais.

Kaip praėjusiais metais pranešė Naminių gyvūnėlių ėdalo gamintojų asociacija, pandemijos metu daugiau nei 3,2 milijono britų namų ūkių įsigijo augintinį – šiuo metu šalyje priskaičiuojama apie 34 milijonus naminių gyvūnėlių.

Naminių gyvūnėlių priežiūra yra viena iš nedaugelio ekonomikos sričių, kuri ekonominės krizės metu išliko stabili ar net augo. Kadangi vis daugiau žmonių dirba iš namų, kai kurie jų tuos pinigus, kuriuos išleistų kelionėms į darbą, skiria naujai įsigyto šuns reikmėms ir kaprizams patenkinti, o apsukrūs verslininkai netruko pastebėti naują aukso gyslą.

Dizainerių prekės ženklai vis dažniau šalia įprastų klientų savo produkciją siūlo ir keturkojams jų draugams. Butike „A. Houndmarch“ be šunų skanėstų galima įsigyti ir 170 dolerių kainuojantį šuns antkaklį ar 140 dolerių atsieisiančius išmatų maišelius, gauti šunų terapeuto ar karikatūristo paslaugas. Per penkias savaites – tiek laiko veikė laikinoji parduotuvė – A. Hindmarch teigimu, jos duris buvo pravėrę daugiau nei 3000 šunų ir jų šeimininkų.

„Tai buvo taip žavu ir suteikė tiek žinių apie žmones ir kaip juos veikia augintiniai, – sakė dizainerė. – Puikiai atsiskleidė visos jų silpnybės.“

Trumpalaikis A. Hindmarch projektas tik dar kartą patvirtino neribotas galimybes prabangos prekių naminiams gyvūnėliams, ypač šunims, rinkoje. Visa virtinė dizainerių pastaraisiais mėnesiais papildė savo kolekcijas naminiams gyvūnėliams skirtomis prekėmis. 2020 m. atostogų kolekcijoje „Prada“ pristatė šunų striukių ir paltų liniją, kurioje kainos prasideda nuo 495 JAV dolerių. 2021 m. vasarą „Versace“, neabejotinai įkvėpta Donatellos Jacko Russello terjero Audrey, papildė namų apyvokos reikmenų kolekciją naminiams gyvūnams skirtais aksesuarais.

Po kelių mėnesių butikas „DSquared“ išleido gaminių šunims liniją, o „Hermès“ papildė savo naminiams gyvūnėliams skirtą kolekciją naujais pavadėliais ir kitais produktais, įskaitant 1100 JAV dolerių kainuojantį medinį šuns dubenėlį.

Skaityti visą pranešimą