Lietuvos vaistinių asociacijos pirmininkė: nuotoliu pirkus ir negavus vaistų, derėtų kreiptis į vaistinę

Prieš 1 metus 121

Nuo praėjusios savaitės Lietuvoje receptinius vaistus galima įsigyti nuotoliniu būdu. Lietuvos vaistinių asociacijos (LVA) pirmininkė Kristina Nemaniūtė-Gagė sako dar nežinanti tikslaus skaičiaus, kiek šiuo metu žmonių pasinaudojo šia paslauga, bet užsimena, kad kol kas skaičiai maži. Tikimasi, jog rudenį besinaudojančių šia paslauga padaugės, o kartu gerės ir teikiamos paslaugos kokybė.


LVA pirmininkės teigimu, vaistų pristatymas į namus yra stipriai prižiūrimas, nes temperatūros pokyčiai gabenant gali juos stipriai paveikti. Todėl ir į paštomatus jų pristatyti dar negalima, Lietuvoje tam tinkamų paštomatų beveik nėra.

„Tikiuosi, kad ateityje, kai atsiras daugiau pacientų, kurie užsisakys vaistus nuotoliniu būdu, atsiras ir daugiau galimybių“, – sako K. Nemaniūtė-Gagė.

Fizinėje vaistinėje pats vaistininkas dažnai ant vaistų pakuočių pažymi priminimą, kaip vartoti. Nuotoliniu būdu užsakytas vaistas nepasieks vaistininko, todėl ir tokių užrašų nebus, bet su klientu bus susisiekta skambučiu arba žinute ir paaiškinta visa reikiama informacija apie įsigytus vaistus ir jų vartojimą.

K. Nemaniūtės-Gagės žiniomis, naujoji paslauga veikia puikiai ir sutrikimų nebuvo užfiksuota. Nors į LRT RADIJO laidą „Ryto garsai“, pokalbio su specialiste metu, paskambinęs gyventojas sakė, kad bandė įsigyti vaistus nuotoliu, bet po vaistų užsakymo patvirtinimo, su juo niekas nenusisiekė ir vaistų jis negavo.

„Pasitaikius nesklandumams, patarčiau gyventojams paskambinti į vaistinę, iš kurios užsisakė vaistus ir paklausti, kur užstrigo jų užsakymas“, – pataria K. Nemaniūtė-Gagė.

LVA atstovė paaiškina, kokius žingsnius reikia atlikti, norint įsigyti receptinius vaistus internetu: „Prisijungus Esveikata.lt tinklalapyje, galima matyti savo elektroninius vaistų receptus. Prie kiekvieno recepto yra pateikiamas vaistų sąrašas, o klientas gali pasirinkti reikiamus ir susidėti vaistus į krepšelį bei patvirtinti pirkimą internetinėje vaistinėje. Po apsipirkimo, vaistininkas susisiekia su klientu, pakonsultuoja, išsiaiškina, ar žmogus nusipirko reikiamus vaistus, jei ne, vaistininkas gali juos pakeisti pats. Po konsultacijos pirkimas yra baigtas, apmokėjus prekes, vaistai atkeliauja į žmogaus namus“.

Pokalbio klausykite LRT RADIJO laidos „Ryto garsai“ įraše.

Parengė Domantė Slavinskaitė.

Skaityti visą pranešimą