Konstatuota, dėl ko lūžo Kleboniškio tilto konstrukcija

Prieš 1 metus 49

Griuvusioje konstrukcijoje taip pat buvo dvigubai mažiau armatūros, nei tilto statybos projekte.

„Tyrimo metu nustatyta, kad buvo dvigubai mažesnis armatūros kiekis konstrukcijose negu numatyta tarybiniais laikais rengtame projekte“, – sakė G. Slušnienė.

Anot jos, ardymo darbai buvo vykdomi netolygiai, dėl to neišlaikyta pusiausvyra, sukėlusi griūtį.

Be to, nustatyti ir darbus atliekančių bendrovių darbų vadovų pažeidimai, iš kurių vienas – avarijos vietoje nebuvo tinkamos kvalifikacijos specialisto, nes paskirtasis tuo metu atostogavo.

„Netinkamai buvo pildoma dokumentacija, avarijos įvykimo metu statybvietėje net nebuvo kvalifikuoto statybos vadovo, tas, kuris buvo paskirtas, tuo metu buvo išvykęs, atostogavo. Atestuoto, kvalifikuoto asmens avarijos vietoje tuo metu nebuvo “, – kalbėjo G. Slušnienė.

Ji teigia, kad nustačius pažeidimus už juos darbų vadovams gali būti taikoma administracinė atsakomybė – bauda iki 1 tūkst. eurų, o rangovui – šiek tiek mažesnė. Baigusi tyrimą inspekcija taip pat kreipsis į Statybos sektoriaus vystymo agentūrą dėl statybų dalyvių veiklos įvertinimo – šiuo atveju gali būti taikomas ir kvalifikacijos atestato stabdymas, rangovų ir kitų darbuose dalyvavusių įmonių veiklos apribojimas.

Tilto per Nerį konstrukcijos demontavimo darbus atlieka bendrovė „Kauno tiltai“.

Griaunamas Kleboniškio tiltas

Įgriuvusi konstrukcija demontuota per kelias savaites, dėl šių darbų buvo laikinai ribojamas eismas greta esančiais tiltais.

BNS primena, kad A. Meškinio tiltas per Nerį Kaune iš dviejų tiltų pertvarkomas į trijų dalių: pernai pavasarį atidarytas naujas – šiaurinis tiltas, vidurinis bus nugriautas ir jo vietoje statomas naujas, o pietinis bus iš esmės rekonstruojamas.

Skaityti visą pranešimą