Keičiasi VMI klientų aptarnavimo padalinių darbo laikas

Prieš 1 metus 66

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad siekiant efektyviau valdyti klientų aptarnavimui skirtą laiką, nuo spalio 17 d. keičiasi aptarnavimo padalinių darbo laikai visoje Lietuvoje, rašoma VMI pranešime žiniasklaidai. 

Rezervuoti laiką vizitui į padalinius penkiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose) bus galima nuo pirmadienio iki ketvirtadienio, o penktadieniais klientai paslaugas galės gauti nuotoliniu būdu. Visus VMI klientų aptarnavimo padalinių darbo laiko pokyčius galima pamatyti čia.

„Aptarnavimo padalinių darbo organizavimo pokyčiai įgyvendinami atsižvelgiant į atvykstančių klientų srauto pasiskirstymą, taip siekiame efektyviau panaudoti aptarnavimo darbuotojų darbo laiką. Laiku, kai tiesiogiai neaptarnaus gyventojų padaliniuose, VMI specialistai teiks paslaugas telefonu, analizuos, vertins deklaracijas ar kitus mokestinius dokumentus bei, esant poreikiui, susisieks ir bendraus su mokesčių mokėtojais, kurie nepateikė ar klaidingai pateikė deklaracijas bei kitus mokesčių dokumentus“, – sako Vilniaus AVMI viršininkė Virginija Ginevičienė, pridurdama, kad šis sprendimas leis sutaupyti ir energetinių resursų, nes dalis darbuotojų dirbs nuotoliniu būdu.

Skaityti visą pranešimą