Kaip „Meta“ ir „Twitter“ atleistus užsieniečius viliojo Vilnius: per mėnesį sulaukiama apie 1000 užklausų

Prieš 1 metus 72

Praėjusių metų pabaigoje Vilniui užsimojus prisivilioti iš „Meta“ ir „Twitter“ atleistus darbuotojus, miesto atstovų teigimu, kas mėnesį vidutiniškai aptarnaujama daugiau nei 1 000 užsieniečių. Pavyzdžiui, į sostinę persikrausčiusių aukštos kvalifikacijos specialistų, startuolių ir verslininkų. Vis dėlto tikslių skaičių, kiek tokių asmenų sostinėje įsidarbino, neturima. 

Paskelbė esantys atviri talentams iš užsienio

„Meta“ ir „Twitter“ paskelbus atleidžiant nemažą dalį savo darbuotojų, praėjusių metų lapkritį sostinė pranešė esanti atvira šių įmonių talentams, siūlė darbą ir kraustymosi išlaidas.

„Kol talentus atleidžia didžiosios įmonės, Vilniaus verslo ekosistema auga ir patiria kvalifikuotų darbuotojų trūkumą“, – LRT.lt sako „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.

Savo socialiniuose tinkluose „Go Vilnius“ paskelbė žinutę: „Got fired by Meta / Twitter? Move to Vilnius“ („Tave atleido „Meta“ / „Twitter“? Kraustykis į Vilnių“).

Pastebėjus, kad žinutė sulaukė susidomėjimo, anot I. Romanovskienės, buvo nuspręsta papildomai pastiprinti įrašą tikslinėse auditorijose Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje.

„Reklamos boostas kainavo 3,5 tūkst. eurų“, – įvardija ji.

Siekiant užsitikrinti, kad Vilniaus žinutė kvalifikuotiems darbuotojams užsienyje būtų pastebėta, pasak I. Romanovskienės, nuspręsta pratęsti kampaniją ir pasitelkti partizaninės rinkodaros veiksmus.

Susidomėjimas galimybe persikraustyti į Vilnių yra didelis.

„Londone, „Kings Cross“ stoties rajone, kuriame įsikūręs „Meta“ biuras, buvo išklijuoti 3 tūkst. plakatų su analogiška žinute ir QR kodu, vedančiu į „Vilnius TechFusion“ svetainę, kurioje pateikiama daugiau informacijos apie darbo ir persikėlimo į Vilnių galimybes.

Šie plakatai mums kainavo apie 12 tūkst. eurų. Plakatai pasirinkti, kaip alternatyva billboardui, nes tokioje prestižinėje vietoje tiek kaina, tiek galimybės yra ribotos“, – pasakoja I. Romanovskienė.

Tikslaus skaičiaus neįvardija

I. Romanovskienės tvirtinimu, po šio kampanijos sulaukta kelių tarptautinių prestižinių verslo leidinių žurnalistų užklausų, įsitraukimo socialiniuose tinkluose, reklamos pasiekiamumas taip pat buvo didelis, o ir kampanija patraukė užsienio žiniasklaidos dėmesį.

Pačią kampaniją „Go Vilniaus“ vadovė tvirtina vertinanti teigiamai. „Tokiu būdu su mažesniu biudžetu organiškai galima pasiekti gerokai didesnę auditoriją“, – sako I. Romanovskienė.

„Susidomėjimas galimybe persikraustyti į Vilnių yra didelis. Į Vilnių persikeliančių užsieniečių aptarnavimo centras „International House Vilnius” kas mėnesį vidutiniškai aptarnauja daugiau nei 1 000 užsieniečių – aukštos kvalifikacijos specialistų, startuolių, verslininkų, kurie persikraustė į Vilnių“, – taip pat komentuoja ji.

Vis dėlto, kiek tiksliai „Meta“ ir „Twitter“ darbuotojų atsikraustė ir įsidarbino Vilniuje, „Go Vilnius“ nurodo duomenų neturintys.

LRT.lt primena, kad „Facebook“ savininkė JAV technologijų milžinė „Meta“ praėjusių metų lapkritį paskelbė atleidžianti daugiau kaip 11 tūkst. darbuotojų.

Apie masinius darbuotojų atleidimus panašiu metu paskelbė dar vienas JAV socialinių tinklų milžinas „Twitter“ – atleidimo lapeliai buvo įteikti 7,5 tūkst. darbuotojų.

Tokios platformos didžiąją dalį pajamų gauna iš reklamos, tačiau, kaip buvo skelbta tuo metu, reklamuotojai dėl infliacijos ir augančių palūkanų ėmė veržtis diržus.

Skaityti visą pranešimą