Išleidusi pusę dovanų kupono sumos, vilnietė sužinojo, kad kitos dalies panaudoti nebegali: teatras pasiūlė išeitį

Prieš 1 metus 57

Iš 100 eurų vertės dovanų kupono panaudojo tik 50, tačiau likusios sumos išnaudoti negalėjo – su tokia situacija susidūrė vilnietė. Lietuvos nacionalinis dramos teatras teigė, kad įstaigos darbuotojai visada geranoriškai padeda išspręsti problemas.

Atkreipė dėmesį į naudojimo taisykles

Lietuvos prekybos įmonių asociacijos prezidentė Rūta Vainienė socialiniame tinkle „Facebook“ rašė, kad susidūrė su dovanų kupono panaudojimo problema Lietuvos nacionaliniame dramos teatre.

„Padovanojo man vaikai 100 eurų dovanų kuponą į Lietuvos nacionalinį dramos teatrą. Nusipirkau bilietus už 50 eurų. Trečiokas pasakytų, kad 50 eurų dar liko, betgi ne! Pasirodo – neliko! Mat dovanų kuponą reikia iškeisti vienu pirkimu“, – rašė moteris.

Kaip ji minėjo įraše, tokia tvarka esą buvo nurodyta tarp dovanų kupono sąlygų.

„Aš perskaičiau tik, kad kupono negalima kopijuoti ir perparduoti, bet kad nebūtų galima panaudoti visos sumos – va čia tai bent išradimas! Pirmąkart su tokiu atveju susidūriau“, – įraše teigė R. Vainienė.

Lietuvos nacionalinio dramos teatro komunikacijos projektų koordinatorė Aušra Pociūtė LRT.lt teigė, kad interneto svetainėje yra išdėstytos dovanų kuponų naudojimosi taisyklės.

„Jose nurodyta, kad „Dovanų kuponą į bilietą (-us) būtina iškeisti vieno pirkimo metu“ ir „Jei bilietų kainų suma yra mažesnė nei dovanų kupono vertė, skirtumas negrąžinamas“. Tai labai dažna dovanų kuponų panaudojimo praktika“, – teigė atstovė.

Pasak jos, jei kartais per neapsižiūrėjimą žiūrovams nepavyksta išleisti visos sumos, jie kreipiasi tiesiai į teatrą ir jo darbuotojai visada geranoriškai padeda išspręsti problemas.

„Ir šiuo atveju su pareiškėja buvo susisiekta ir rastas sprendimas. Labai dažnai pirkėjai, prieš pirkdami dovanų kuponus, paskambina į teatrą pasitarti ir tuomet teatras pataria pirkti kelis mažesnės vertės kuponus, kad nekiltų tokių nesusipratimų, be to, atkreipiame dėmesį ir į tai, kad bilietai į populiariausius spektaklius išperkami prieš kelis mėnesius“, – akcentavo A. Pociūtė.

Pardavėjui būtina suteikti išsamią informaciją

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja Dalia Malinauskienė LRT.lt komentavo, kad dovanų kupono pardavėjas privalo vartotojui suteikti aiškią ir išsamią informaciją apie kupono realizavimo sąlygas, galiojimo terminą ir pan.

„Šių taisyklių tiek verslininkas, tiek vartotojas turi laikytis, todėl, prieš įsigyjant kuponą, vartotojui svarbu susipažinti su kupono naudojimo taisyklėmis ir įvertinti jo realizavimo galimybes, pavyzdžiui, išskaidyti norimą sumą į kelis kuponus ir pan.“ – pabrėžė D. Malinauskienė.

Anot jos, tuo atveju, jei pardavėjas ar paslaugos teikėjas neinformuoja arba netinkamai informuoja apie dovanų kupono realizavimo sąlygas arba netinkamai šias sąlygas užtikrina, pirmiausia reikėtų raštu kreiptis į pardavėją ar paslaugos teikėją, kuris nurodytas dovanų kupone, ir pateikti savo reikalavimą.

„Jei pardavėjas / paslaugos teikėjas neatsako per 14 dienų arba pardavėjo / paslaugos teikėjo atsakymas vartotojo netenkina, reikėtų raštu kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo ne teismo tvarka“, – sakė vedėja.

Skaityti visą pranešimą