„Grinda“: žiema buvo išskirtinė tiek kritulių pikais, tiek didžiuliais temperatūrų svyravimais

Prieš 1 metus 72

Permainingam žiemos sezonui einant į pabaigą, Vilniaus miesto gatves prižiūrinčios „Grindos“ direktorius Andrius Griškevičius sako, kad šiemet šaltasis metų laikas buvo nenuspėjamas, tad gamtos mestiems iššūkiams buvo ruošiamasi iš anksto.

„Ši žiema buvo išskirtinė tiek kritulių pikais, tiek didžiuliais temperatūrų svyravimais, tad siekdami užtikrinti nepertraukiamą judėjimą sostinės gatvėmis, bene kasdien vykdėme prevencinius ir išankstinius barstymus, o snygių metu kartais ištisas paras valėme sniegą verstuvais“, – teigia A. Griškevičius.

Kaip skelbiama pranešime, per 4 mėnesius nuo lapkričio vidurio iki kovo vidurio, sostinės gatvių priežiūros technika nuvažiavo 438 tūkst. km – tai yra atstumas, 10 kartų didesnis už pusiaujo ilgį. Sezono metu panaudota apie 30 tūkst. tonų techninės druskos ir apie 15 tūkst. tonų smėlio ir druskos mišinio.

„Vilniaus miesto savivaldybė pirmą kartą pavedė „Grindai“ organizuoti techninės druskos pirkimą. Įmonė su naujais iššūkiais susitvarkė – viešieji pirkimai atlikti laiku, druskos nepritrūkome ir netgi sugebėjome suplanuoti likučius taip, kad vasaros pradžioje galėtume atlikti druskos sandėlių konstrukcijų eksploatacinį remontą“, – žiemos darbų patirtis apibendrino bendrovės vadovas.

Be kita ko, vienu didžiausių pokyčių įvardijamas pradėtas darbų kokybės matavimas.

Jau prieš kelerius metus „Grinda“ vilniečiams gyvai parodė, kur ir kada juda barstytuvai, vėliau buvo parengtas interaktyvus žemėlapis, kuriame sostinės gyventojai gali patikrinti, koks priežiūros lygis priskirtas tai ar kitai gatvei. Tuo metu šiemet atverti duomenys apie tai, kaip sekasi laikytis normatyvo nustatytu laiku nuvalyti gatves po kiekvieno snygio.

Čia pateikiami duomenys, kaip prižiūrimos didžiausio eismo intensyvumo gatvės, kurios pagal nustatytą standartą turi būti nuvalytos per 3, 4 ar 5 valandas nuo snygio pabaigos.

„Šie duomenys leidžia įmonės specialistams stebėti kokybinius veiklos rodiklius ir ieškoti būdų efektyvinti gatvių priežiūros darbą. Pradiniame etape dar gali pasitaikyti skaičiavimo klaidų, tačiau planuojame tobulinti darbų kokybės stebėjimo algoritmus, o tai savo ruožtu leis pagerinti paslaugų teikimo kokybę“, – įsitikinęs A. Griškevičius.

Ateityje numatoma atverti ir daugiau kokybinių rodiklių, kuriais bendrovė matuoja kitų veiklų – gatvių remonto, pavasarinio šlavimo ar beglobių gyvūnų priežiūros – efektyvumą.

Skaityti visą pranešimą