Detektyvas Vilniuje: „Bolto“ vairuotojas pasisavino telefoną, sumani keleivė jį susigrąžino po pusės paros

Prieš 1 metus 95

Vilnietė Laura socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalijo patirtimi apie „Bolto“ vairuotoją, kai jis po kelionės pasisavino telefoną ir teigė, kad jo nematė. Paskyros informacija rodė, kad telefonas buvo kartu su vairuotoju. „Boltas“ teigė, jog į panašias situacijas reaguoja rimtai.

Pasisavino telefoną

Laura rašė, jog „Boltui“ reikėtų artimiau susipažinti su žmonėmis, kuriuos priima į darbą.

„Kodėl? Nes jie teikia paslaugą žmonėms – veža moteris, mergaites, močiutes, veža naktį. Pradėkime nuo to, kad rėkimas „I DON`T SPYK LITHUANIAN, PA RUSKI, PA RUSKI“ jau kerta per nervus, nes neįmanoma susikalbėti“, – teigė ji.

Rašydama apie telefono vagystę, pašnekovė minėjo, jog nėra tikra, ar „Bolto“ automobilyje netyčia paliko telefoną, ar jis buvo ištrauktas vairuotojo. Anot jos, galiausiai vairuotojas nutarė pasisavinti telefoną.

„Važiavau iš Vilniaus gatvės, išlipau Kauno gatvėje, nors mano mielas vairuotojas baigė kelionę Pylimo gatvėje. Skambinu iš visų įmanomų varpinių – nekelia, tada telefonas išsijungia. Prisijungiu prie „iCloudo“, skambinu jam į „Boltą“ – rėkia kažką rusiškai ir aiškina, jokio telefono jis nematė ir nėra. Neišsidaviau, kad įjungta paslauga „find my phone“, – rašė Laura.

Kai vairuotojui buvo pranešta, kad policijoje parašytas pareiškimas, vairuotojo paklausė, kur jis yra – atsakė, kad Naugarduko gatvėje, o telefono paieškos programa rodė tą patį.

„Nuvažiavome į Naugarduko gatvę, kur, pasirodo, jų kažkoks hotelis-motelis. Štai ir mūsų mašiniukas (kuriuo vyko per kelionę – LRT.lt), ir telefonas rodo, kad jis nuo manęs per 10 metrų. Mano herojų stebėjome 2 valandas, laukėme pareigūnų. Dar atvyko mano draugas, kuris žinojo, jog prie jų pastato yra telefonų taisykla. Vagis atvyko maždaug po 10 minučių. Pareigūnai neatvyko, tik paskambino tikriausiai tyrėjas paklausti detalių, kas vyksta, ir kol kalbėjau su juo, atvažiavo vairuotojas, kuris perdavė telefoną savo draugui. Telefoną atnešė kažkoks draugas. Moralas – nepaminkite principų ir tvarka bus. Aš tiesiog už tvarką ir teisingumą čia ėjau, kad savo daiktą atgaučiau, nes buvo aišku kaip dieną, kad telefonas pavogtas“, – teigė Laura.

Iš vairuotojo užfiksuotų ekrano kopijų paaiškėjo, kad jis bandė naudotis telefonu, o vėliau įjungė skrydžio režimą.

„Atgavau dėl to, kad pati stengiausi dėl [telefono] paieškos. Iš esmės visus galus susivedžiau pati, tikrai ne „Bolto“ ar pareigūnų pagalba“, – teigė Laura.

Susigrąžinti telefoną pašnekovei užtruko pusę paros.

Į pamestų daiktų atvejus stengiamasi reaguoti greitai

„Bolto“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius LRT.lt teigė, jog apgailestauja dėl neigiamos patirties.

„Panašius atvejus vertiname rimtai, tačiau komentuoti konkrečiai šios situacijos negalime. Paprastai gavę informacijos apie tokius incidentus bendraujame tiek su keleiviu, tiek su vairuotoju, stengiamės išsiaiškinti daugiau įvykio aplinkybių. Turėdami pakankamai informacijos dėl netinkamų vairuotojo veiksmų, visada blokuojame jo prieigą prie platformos“, – sakė pašnekovas.

Anot jo, kai pametamas ne telefonas, o kitas daiktas, klientai turėtų susisiekti per mobiliąją programėlę.

„Netekus telefono, į „Bolt“ reikėtų kreiptis iš paskyroje registruoto elektroninio pašto – tuomet įvykis automatiškai būtų susietas su paskutine kelione ir mūsų komanda galėtų pagelbėti telefono netekusiam klientui net ir tuo atveju, jeigu su vairuotoju nepavyksta susisiekti. Priešingu atveju, jei bandoma susisiekti per kitų vartotojų paskyras, neturime teisės dalintis kelionės informacija su trečiaisiais asmenimis“, – akcentavo A. Pacevičius.

Pasak vadovo, į pamestų daiktų atvejus stengiamasi reaguoti greitai.

„Nors klientų aptarnavimas nedirba visą parą, kelionių saugai sukurta visą parą dirbanti komanda, tačiau dėl minėtų priežasčių ne visi atvejai iškart ją pasiekia. Dažniausiai klientams pavyksta atgauti pamestus daiktus susisiekus su vairuotojais – tą galima padaryti per 24 paras nuo kelionės pabaigos. Vidutiniškai per parą fiksuojame apie 20 sėkmingų radybų, o keblių atvejų kaip šis pasitaiko retai“, – kalbėjo A. Pacevičius.

Teigiama, kad vairuotojams nuolat primenama, jog po kelionės rasti daiktai turėtų būti grąžinami klientui, o nepavykus tą padaryti, galima susisiekti su „Boltu“ arba perduoti pamestus daiktus policijai.

„Mums rūpi keleivių saugumas ir kelionių kokybė, todėl kiekvieną panašų atvejį nagrinėjame ir priimame atitinkamus sprendimus. Primename vartotojams, kad baigus kiekvieną kelionę, ją galima įvertinti, o apie neigiamas patirtis – pranešti per programėlę. Tai pagrindinis įrankis gerinti bendrą kelionių kokybę“, – sakė vadovas.

Skaityti visą pranešimą