„Caffeine“ ir „Narvesen“ valdytoją pernai smukdė COVID-19, karas ir elektros kainos

Prieš 11 mėnesius 116

Norvegijos kapitalo bendrovė „Reitan Convenience Lithuania“, Lietuvoje valdanti prekės ženklus „Narvesen“, „Caffeine“ bei „Lietuvos spauda“, pernai patyrė 0,98 mln. eurų nuostolį (2021 metais – 2,5 mln. eurų). Įmonė teigia, kad tai lėmė brangusi elektra, COVID-19 ir karas Ukrainoje.   

„Ženklią įtaką pelningumui darė augantys elektros energijos kaštai, kurie, lyginant su 2021 metais, padidėjo net 120 procentų“, – teigiama Registrų centrui pateiktame metiniame pranešime.

„Reitan Convenience Lithuania“ atkreipia dėmesį, kad tai buvo ne vienintelis faktorius, mažinęs klientų srautus, o kartu ir pelningumą: prie to taip pat prisidėjo koronaviruso pandemijos įtaka bei karas, paveikęs žmonių išlaidas.

„Metų pradžioje, pirmąjį ketvirtį, labai neigiamai paveikė COVID–19 omicron atmaina, labai stiprią įtaką dariusi klientų mobilumui. Vasario 24 dieną prasidėjęs karas, bent jau pradžioje, įnešė nepastovumo visuomenėje, kas irgi neigiamai įtakoja požiūrį į papildomas išlaidas“, – teigiama pranešime.

Bendrovės pajamos pernai augo 36 proc., iki 53,4 mln. eurų (2021 metais – 39,4 mln. eurų), o tai lėmė veiklos optimizavimas, efektyvesnių veiklos modelių paieška.

Pernai bendrovė visoje Lietuvoje atidarė 14 naujų kavinių, pradėta plėtra į mažesnius šalies miestus, tokius kaip Tauragė, Alytus, Panevėžys, Šiauliai.

Įmonėje šiuo metu dirba 772 darbuotojai, rodo „Sodros“ duoemnys.

100 proc. „Reitan Convenience Lithuania“ akcijų valdo Norvegijos „Reitan Convenience“.

Skaityti visą pranešimą