Bandymas pasinaudoti technine pagalba draudimo bendrovės klientui apkarto: „Ar tiesiog meluoti, ar susimokėti iš savo kišenės?“

Prieš 1 metus 93

Bandymas pasinaudoti pagalbos kelyje paslauga vienos draudimo bendrovės klientui sukėlė klausimų. Nors, vaikino teigimu, sutartyje įrašyta, kad minėta paslauga galima pasinaudoti neribotą kiekį kartų, visgi realybė pasirodė kiek kitokia. Draudimo bendrovė pateikė savo paaiškinimą dėl kilusio nesusipratimo.

Namo grįžo su technine pagalba

Į LRT GIRDI parašęs Mantvydas (vardas pakeistas, tikrasis redakcijai žinomas) teigė prieš kiek daugiau nei savaitę patekęs į nemalonią situaciją, kai vakare važiuojant namų link autostradoje sugedo jo automobilis.

„Man bevažiuojant automobilis tiesiog ėmė purtytis ir užgeso, daugiau nebeužsivedė. Gerai, kad dar spėjau saugiai sustoti šalikelėje. Nors buvo šiek tiek streso, žinojau, kad kartu su privalomuoju automobilio draudimu užsisakiau ir pagalbos kelyje paslaugą. Ja ir nusprendžiau pasinaudoti“, – nutikimą prisiminė Mantvydas.

Anot jo, susisiekus su draudimo bendrove ir nurodžius aplinkybes, techninė pagalba į vietą atvyko pakankamai greitai.

„Pasikrovėme automobilį ir pajudėjome. Kadangi tai buvo jau vėlus metas ir autoservisai tikrai nedirba, vairuotojui pasakiau, kad tiesiog važiuotų iki mano namų. Nuvykome ten, darbuotojas pastatė mano automobilį kieme, atsisveikinome ir viskas“, – tęsė Mantvydas.

Meluoti ar leisti savo pinigus?

Istorija kita linkme pakrypo kitą rytą. Pasak Mantvydo, kadangi automobilis vis dar neužsivedė ir juo nebuvo galima važiuoti, teko spręsti dilemą, kaip transporto priemonę pristatyti remontui iki autoserviso.

„Draudimo sutartyje parašyta, kad pagalba kelyje galima pasinaudoti neribotą kiek kartų. Tad vėl susisiekiau su savo draudimo bendrove ir pasakiau, jog norėčiau dar kartą išsikviesti techninę pagalbą, kad ši nuvežtų mano automobilį iki autoserviso. Bet iš draudimo bendrovės sulaukiau atsakymo, kad dėl to paties gedimo antrą kartą techninė pagalba neatvyks“, – pasakojo vaikinas.

Anot Mantvydo, telefonu jam draudimo bendrovė nurodė, kad techninę pagalbą būtų galima išsikviesti nebent tuo atveju, jei jis pateiktų įrodymų, kad įvykęs gedimas jau buvo remontuotas.

„Tad kyla klausimas, ar tiesiog meluoti draudimo bendrovei, jog sugedo kažkas kito ir todėl vėl negaliu važiuoti, ar tiesiog už automobilio transportavimą iki autoserviso susimokėti keliasdešimt eurų iš savo kišenės?“ – svarstė vaikinas.

Pasinaudoti kartą po kiekvieno įvykio

Kaip LRT.lt komentavo draudimo bendrovės „If“ komunikacijos vadovė Milda Lomsargienė, pagalbos kelyje paslaugos esminis tikslas, – kad klientai patirtų kuo mažiau nepatogumų patekus į eismo įvykį ar sugedus transporto priemonei.

Pavyzdžiui, prireikus rato pakeitimo, avarinio durelių atrakinimo, variklio užvedimo bus suteikta pagalba, kad klientas galėtų saugiai tęsti kelionę. Jei automobilio gedimo įvykio vietoje pašalinti nepavyksta, jis transportuojamas į remontą atliksiantį autoservisą, saugojimo aikštelę ar kitą kliento pasirinktą vietą. „Draudimo taisyklėse nurodyta, jog pagalba kelyje galima naudotis tiek kartų, kiek prireiks – įvykių skaičius nėra ribojamas. Tai reiškia, jog po kiekvieno įvykio klientas gali pasinaudoti reikalinga pagalbos kelyje paslauga, tačiau ne išsikviesti šią paslaugą neribotą kiekį kartų po įvykio“, – teigė M. Lomsargienė.

Anot pašnekovės, konkrečiu Mantvydo atveju automobilis po įvykio taip pat buvo transportuotas į kliento nurodytą vietą, kadangi automobilis nebuvo tinkamas kelionei tęsti. „Viliamės, jog tai klientui sumažino rūpesčius, patekus į neplanuotą situaciją“, – dėstė draudimo bendrovės atstovė.

Skaityti visą pranešimą